ezymobil3 ezymobil3 .

ezymobil3

مضرات افراط در نوشيدن آب؛ چگونه بفهميم به مقدار كافي آب نوشيده‌ايم؟

زيادي روي و افراط در مصرف آب مي‌تواند بدن را مسموم و به مغز آسيب بزند. اگرچه سلول‌هاي بدن انسان براي عملكرد خوب به آب نياز دارند و اين اطلاعات شناخته شده و مستند است، اما وقتي در نوشيدن آن افراط شود، همين ماده حياتي آسيب زا مي‌شود. در حالي كه هيچ فرمول واحدي براي تعيين مقدار نوشيدني در روز وجود ندارد، توصيه رايج اين است كه ۸ فنجان در روز نقطه شروع خوبي است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۰:۴۰ توسط:ezymobil3 موضوع: نظرات (0)

خريد ويلچر برقي

قيمت ويلچر برقي و خريد ويلچر برقي
ويلچر برقي يكي از انواع ويلچرهايي است كه در بازار وجود دارد. ممكن است به علت تصادف، بيماري و … ناچار شده باشيد كه براي مدتي يا هميشه از ويلچر براي خود يا اطرافيان خود استفاده كنيد. اين وسيله به شما كمك مي كند تا بتوانيد كارهاي روزمره ي خود را انجام دهيد. شما مي توانيد از ويلچر دستي يا برقي استفاده كنيد، اما كداميك بهتر است؟ حتما با ويلچر دستي و نحوه ي استفاده از آن آشنايي داريد. ويلچر دستي همان ويلچر معمولي است كه فرد بايد با استفاده از قدرت دستان خود آن را به حركت درآورد يا اينكه از اطرافيان خود بخواهد تا با هل دادن ويلچر، آن را به حركت درآورند. اما ويلچر برقي، نوع ديگري از ويلچر است كه فقط با فشردن چند دكمه به حركت در مي آيد. ويلچرهاي برقي با استفاده از نيروي الكتريكي كار مي كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۹:۱۱ توسط:ezymobil3 موضوع: نظرات (0)

بهترين روش هاي تصفيه هوا براي ايجاد هوايي پاك در خانه

در شرايطي كه بسياري از مشاغل به دوركاري روي آورده‌اند، بيشتر زمان افراد در محيط خانه سپري مي‌شود. به همين دليل است كه آرامش خانه و سالم بودن فضاي آن نقش مهمي را در سلامت جسم و روان فرد ايفا مي‌كند. يكي از مهم‌ترين مسائلي كه بايد در هر شرايطي درباره خانه‌ها در نظر گرفت، پاك ماندن هواي آن است. در اين مقاله با هشت روش براي تصفيه هواي منزل و پاك نگه داشتن آن آشنا خواهيد شد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۷:۳۲ توسط:ezymobil3 موضوع: نظرات (0)